en kvinnlig touch:)

Idag har jag städat bilen, fiii faaan vilken svinstia det var i den, men nu luktar den liljekonvalj:)har satt lite fina hello kitty fönstermärken i den med:))hihi och lite pins på solskyddet Björn blir säkert jätteglad:))
har varit en sväng på gekås ,jag och Miranda jättekul men fy fasen vad mö folk, huvva....fick handlat lite kraffs:)bla en snygg stor vit väska, en baddräkt till Miranda, lite eltandborstar, plånbok till J, en snygg klänning till mig själv, lite underkläder,sockar mm osv osv

Nu ska jag väl ta tag i hallen som ser ut som ett slagfält, damn vad mycket bröte jag hade i bilen, jag är så lat..kastar hursom helst i bilen och tänker äsch jag tar det sen...jo visst

ciggtime
puss och kram

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hejsan gumman,får tacka för det finna ljuset som jag fick.
Alltid roligt att bli uppskattad av sina darlingar.
Vad kul att du fick ett ryck att städa bilen idag. Ska vi gå till mommos grav i morgon och sätta en blomma?
Puss och kram och hälsa mina små sötnosar i morgon bitti, för jag tror att dom har somnat vid denna tiden...puss och kram på dej ,och jag tycker du är en kämpe som både jobbar och tar hand om barnen ,nu när du är ensam hemma. Kram till en som tycker om dej.
Gissa från vem....hihihih. mammis

2008-04-26 @ 21:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0