FAKTISKT

finns det ordet, jag använder det så jädra mycket....tröttsamt är det....
Favoritcafé: Veras eller ströget
Favorittidning: Solo, eller Allers:)haha gillar korsorden faktist
Bästa saken som händer i sommar: Ligga på stranden
Favoritplagg i garderoben just nu:Mina gröna tunika.
Längd: 1,60
Byter gärna garderob med: Min lillasyster Lina:)
Vanligaste färgen på mina kläder: En salig blandning, försöker klä mi i färg:) fast annars är min röda arbetst.shirt läcker......
I sommar kommer jag att gå klädd i:Känns som att det kvittar:)
Men absolut inte i: snickarbyxor
Byxa eller kjol: bådeoch
Sminktips till allmänheten: Läppglans är pricken över i och så lite pot och gold i nunan:)
Mig själv med tre ord: Glad, snäll och omtänksam
Morgon- eller kvällsmänniska: Morgon helt klart
Sparare eller slösare: blandning
Bästa film: Mask med Cher(snyft) minns ingen mer
Bio eller promenad: Promenad
Vad vill du jobba som? Hemmafru;).
Kaffe, te eller inget? Kaffe med mjölk
Vilken film såg du senast?nån bra triller på tv skeleton key eller vad den hette, helt ok..
Har du en besatthet?hm, jaaaaa det har jag säkert

///men det här var en ganska menlös lista faktikst!!!!!!
Nu har jag tänt massor av ljus i hela lägenheten ,har köpt liljekonvalj luktgrej som jag har hält i min aromalampa:)mummma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0