Godmorgon

Snargus, vakande av mig själv klockan 04.40 idag allvarligt tjugo i fem......Pigg och kaffesugen......okej ..............
snart ska jag till worky............................ Måste köra opeln idag med med skrapande bromsar, jag är fan rädd, måste kolla bromsarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igår lånade jag och Angie pengar av Frallot, vi var på svältgränsen på jobbet, stackars oss, så vi lånade lite hunkor och drog till kinabuffen och tryfflade:)) fast igår åt jag inte lika mycket som sist, fan vilken Karlaportion jag tryckte i mig då, Angies ögon ploppade nästan ut hon var faschinerad över den mängd jag kunde trycka i mig:)hahahah därav min fläskkagge:)
Var en sväng med barnen vid mormors grav igår, det var jättefint där, saknar henne måste jag säga, saaknar hennes värme hon utstrålade, hennes humor, hennes goda palt och norrlandsbröd, hennes mjuka lilla hand, hennes omtanke, hennes nynnande i köket när hon lagade mat, hennes prat på finska när hon pratade med vännerna:) ja listan kan göras lång,
nu skaj ag röka sen sminka till mig lite sen ska jag väcka mina gosiga ungar
kram och Moi moi mukolat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0