http://www.hanky.se/LindaRosing

en kul blogg som uppdateras ofta:) har fått en helt annan bild av henne nu, hon verkar vara en go mamma:)

Somnade som en klubbad säl igår efter bilstäderiet:)
nu sitter jag och pratar med min darling på msn, han hade haft 28 grader idag så han hade varit vid poolen hela dagen:)))SWAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu kom det visst ner en liten nakenfis i trappan, hihi lillan har kastat av sig blöjan :)

Igår kom min käraste vän Angie hit med en matlåda på kvällen, pootatisgrat'äng och fläskfile:)gulligt
plus att hon hade köpt en sååå söt retrokjol till Miranda på kungsmässan:))TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Jag har nog världens bästa föräldrar måste jag säga, de ställer alltid upp i vått och torrt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Angie

Naaaaaaj läste din mammis kommentar:-))) Och jag håller heöt o fullt med henne, du är jätteduktig!!!!Kram o puss

2008-04-27 @ 08:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0