Jobba jobba jobba

♥är rätt så gött sen när stålarsen rullar in på kontot, + att jag jobbar med världens roligaste tjäjja, AngiePangie fartass//nosepicker :))haha

Idag har vi slitit som fan på jobbet, skrattat har vi iallfall gjort emellanåt, hungriga som vi var så köpte vi varsin kebabrulle i väröbacka som vi hetsåt på vägen hem, bilen liknade en riktig svinstia, ratten var så hal av allt kebabfett  ,växelspaken med:) Angelica får städa lite tror jag bestämt,

Idag har Björn högtryckat hela fram och baksidan, oljat lite av alltanen, det var väldans fräscht måste jag säga, nu är det bara jag och lillan här ,de andra är ute och städar på framsidan. saknar mormor så in i nordens, tänker mycket på henne när jag är själv och det är alldeles tyst runtomkring:/
♥lilla lappgumman♥


sch kram

En måndag fräckis!!
Det var lappgubben Kyrpi som skulle upp på fjället och räkna sina renar.
När han kom upp till kåtan upptäckte han sin kollega lappgubben Sampo stå och våldsknulla en ren....
Vo gör tu Sampo, frågade Kyrpi.....
- Jo, je va te toktorn ikår o sa att je hatte sån värk. Tå sa toktorn att voltaren...pruka hjälpa....


Kommentarer
Postat av: ANgie

haha, ja skojar du att ratten var hal eller?!!! Förstår att du saknar lilla majlis!!!

2008-04-02 @ 17:45:52
Postat av: Angie

men åhhh hela kommentaren kom inte med:O( puss och kram skulle vara med:)

2008-04-02 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0