mammi

Postat av: [email protected]

Hejsan gumman,får tacka för det fina ljuset som jag fick.
Alltid roligt att bli uppskattad av sina darlingar.
Vad kul att du fick ett ryck att städa bilen idag. Ska vi gå till mommos grav i morgon och sätta en blomma?
Puss och kram och hälsa mina små sötnosar i morgon bitti, för jag tror att dom har somnat vid denna tiden...puss och kram på dej ,och jag tycker du är en kämpe som både jobbar och tar hand om barnen ,nu när du är ensam hemma. Kram till en som tycker om dej.
Gissa från vem....hihihih. mammis


//från min bästa mamma:)♥


Kommentarer
Postat av: linis

våran mammi är den bästaste av alla :) saknar dig ! ses snart! puss på kärten ;)

2008-04-27 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0