Örebro snaaaaart

Idag ska jag mamma och barnen åkta till min kära syster Liiina:))))jag längtar som en tok, kunde knappt somna igår för jag kännde mig så pirrig:)
Angie och krille ska sova här i helgen :) bra när nån passar huset,:)
snart ska jag börja packa, ska ha med lite badkläder mm, ska till ett stort äventyrsbad, shoppa, fika, mysa ,kolla tv, :)image72

dunderklumpen min favorit när jag var liten:)

image73
daaamn
 >UGLY>


Nuuu har jag packat det mesta:) ska bli så kul, barnen längtar jättemycket, Robin har varit äldigt lessen idag, han saknar sin pappa så mycket, de andra barnen med såklart men robin tycker det är jobbigast, jaja vi får hoppas han ringer idag till barnen

Lillla pigan min är så söt så klockorna stannar:) när vi är på äventyrsbadet ska hon vara med mormor som den mormorgris hon är, de får nog roligt:) jag var med en riktig mommogris, kanske går i arv:)
nä puss och kram vi syns på stan, fast bara om ni är i Örebro och shoppar som vi då förstås:))

kraaaam
image74


Kommentarer
Postat av: Jennie

men shit vilken ful o hemsk hund eller va det är!! JAG VILL OXÅ TILL LINA!! hälsa o pussa.. hehee

2008-04-11 @ 08:42:05
Postat av: lina

KUUUUUUUUUUL :D Längtar :DDD

2008-04-11 @ 12:06:20
Postat av: ANgie

SAKNAR DIG REEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAN!....MEN ha JÄVLIGT ROLIGT!!!!!Shoppa o bada för mig med:-D PUSS OCH KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM mitt hjärta!

2008-04-11 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0