Shop til you drop

har haft världens mysigaste och roligaste helg:)
Igår var vi iväg in till Örebro där jag fick fyndat diverse saker, hittade en jeanskavaj/jacka på sisters som hade kostat 1300 kr ,nu kostade den 200 lagom tycker jag:) en väska fyndade jag som hade kostat 200 men nu 100, jag älskar reor:)
var på Åhlens och köpte lite musmattor och en snygg duk en keps mm, en annan affär hittade jag en svinsnygg limegrön vas

Jag och Robin åkte till gustavsviks äventyrsbad och hade det jätteroligt, Jonte ville inte följa med för han mådde illa och hade skallebank.
efter det åt vi en supergod middag, tacopaj ,sallad och till det drack vi ett jättegott rödvin, sen blev det sängen tidigt för vi hade varit uppe sen halv sex, galna ungar....

idag ska jag och Lina åka till köpcentret i Marieberg och kolla i lite roliga affärer:)ja just det köpte en rosa lampa på Ikea med, har letat efter den i Kållerred men utan resultat.

barnen är i himelen, med alla roliga tvkanaler de har här, nu sitter de på övervåningen och spelar ps.
Miranda sitter i soffan och kollar på tv hon har varit lite purken såhär på morgonkvisten
 Jag vill inte åka hem inte pojkarna heller://

Lite bilder från helgen!
                   

Kommentarer
Postat av: Angie

åhhh så mysiga bilder, roligt med nya saker o kul att du äntligen fick tag i lampan:-)) Vad fint de har hemma!!!!!Kram o puss

2008-04-13 @ 11:01:00
Postat av: Anonym

saknar er redan
!!! men va roligt vi har haft det :) pussssss, (glöm inte av din riktiga dialekt nu när du har varit i örebro ;P)haha

2008-04-13 @ 14:40:18
Postat av: StormyPricken

Låter som om ni haft en underbar helg.Den karamellen kan du suga på ett tag.Jag ringer dig senare!Puss

2008-04-13 @ 17:24:02
URL: http://StormyPricken.blogg.se
Postat av: Christopher

Du är lika duktig som lina på att hitta fina saker på REA :D Hon hittar alltid jättefina saker på rea. Jag hittar aldrig nått :/ Roligt att ni va här! Ni får komma tillbaka när ni vill!

2008-04-16 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0