Usa

Snart kommer min darling heeeeem, jippiiiieeee ska bli underbart !!!:)
Igår hade han varit på stan och köpt Doraskor, spindelmannenskor och ett par spinners skor för ca 315 kr sammanlagt, lagom tycker jag:))sen har han köpt ett playstation 3 till barnen,(de vet inget om det så säg inte något) för ca 230 dollar , liiiite skillnad för mot vad det är hemma måste jag säga, det är bra att dollarn är så låg just nu:)
image106

Snart kommer min kära mammse hit, dagis har stängt idag så det var ju gott att hon kunde komma en sväng:)) Lillan kommer bli lycklig :)) Robin med:)

Nu ska jag fixa iordning mig lida grann
´ha en go dag

""""♥ mamma♥ är sjuk så jag kan inte åka till jobbet, men my dear Angie var förbi hit med lite kaffe till mig:) Angie har mailat in till Titti på radio rix:)hihi hoppas det kommer med nu på morronkvisten:)

Nu skaj ag hänga lite tvätt, puss och kram

Kommentarer
Postat av: lina

ååh va kul att han har handlat så roliga saker :D

2008-04-24 @ 10:50:14
Postat av: Jennie

Snart får du håååååååångla!!!
Kul med lite nya saker från staterna :)

2008-04-24 @ 11:51:47
Postat av: Angie

Vad roligt när han kommer ,samt kul med nya sakerna, barnen kommer bli overhappy!!!Kram härrttat

2008-04-24 @ 18:51:02
Postat av: Christopher

Coola skor! :D skönt att han kommer hem äntligen

2008-04-25 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0