Utmaning

lista

TRE namn jag går under:
Linda
Gläffsläpp(hahahaha)
Älskling

TRE saker som skrämmer mig:
Psykiska sjukdomar
Nerskitade toaletter
Småkryp

TRE saker jag har på mig
Härliga färger
tights
snygga jeans

TRE
sanningar:
Jag är trött
Jag längtar efter min gubbe som faaan
Jag älskar min familj

TRE saker jag verkligen vill ha:
Massor av money
en resa till en söderhavsö
min man


TRE personer jag utmanar:
Angelica
jennie
Sanna
Så nu MÅSTE ni som är utmanade göra listan också :)

Puss&Kram

image107

mitt hår i kris efter mina första blonderingar för nån månad sen, fatta vilken panik!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: angie

haha tur att håret blev bra sen!!!Kram gumman

2008-04-25 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0