Våren

hejsan hoppsan, kvällen igår var mycket trevlig och skrattig, god grillad fläskfile med goda sallader, pottegratäng, drack ett glas gott rödvin, god efterrätt med färska frukter och vit choklad i ugnen, Mums. Lina är grym på att göra efterrätter min lilla bagerska:)Gästerna:Patric, Jennie,Lina ,Christopher, Kerstin,Lennart, Jag och barnen:)
Robin och kevin hade superkul igår:)

Barnen sover ännu, sköönt!!!!!!
Kom hem vid tio igår så det är inte konstigt,
image95

finns ingen som är så söt som min lillan:) så säger  alla mammor om sina barn :)faster Lina är fin hon med, världens sötaste lillasyster♥
Mirandas nya skor
image97

Vårat mysiga vardagsrum
image98

köket, är bara ett nytt köksbord plus stolar som saknas_:)
image100

Mirandas Sanriosamling
image101 
image102
Mormors speciella plats i hemmet, tänder ljuset för henne varje dag ,buketten i ramen bar hon i sina händer vid svepningen:/ möblerna är ljusare i verkligheten.
image103
Tröjan jag köpte i Örebro, Lina har en likadan
image104
Mirandas nya outfit
Mormor och Robin
image16

image105
Måste börja ta lite kort nu, har typ inte använt kameran på flera månader!!!!!

nu ska jag plocka lite
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder :)

2008-04-20 @ 12:15:15
URL: http://lillasoffi.blogg.se
Postat av: line

vilka fina kort :) gu va gott de va att grilla! mysigt vi hade det den kvällen .:)

2008-04-21 @ 12:20:30
URL: http://my.lifestory.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0