zippedidooodaaa

snart kommer min samåkare så drar vi till jobbet......GÄSP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! somnade aaaaaaaaaaaaaaalldeles försent igår,  men jag piggnar snart till när jag öppnar dörrarna på hotellet och andas in gubbmorgonfis...Uääää Klyks...idag känner jag mig jävligt klykig med:/

fan igår fick vi våra skattelappar, jag får tillbaka 5.700 och Björn 13.000 juiiiiiippiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 fast vi lägger det ändå på huskontot, så får vi 1000 kronor mindre att betala i månaden sen, men liten busing kan man nog slösa upp allt:))

♣Drömde om dig Anna inatt:) ringer dig ikväll lille vän så tjötar vi, undrar om du läser min blogg  ? jaja jag ringer senare, kram♣

Igår efter jobbet så gick jag på en promenad med alla barnen tänkte ta en sväng till graven då mötte vi mamma och blev hebjudna till henne på våfflor, mums, ringde min lillebror så han dök med upp med barnen:)mysigt
 
där läste jag ett brev som mamma fått av sin syster därav vart jag lite arg igen i min blogg, fan ibland kokar jag över då måste jag få skriva av mig,

hoppas alla får en bra dag, om ni har en dålig dag tänk på mig när jag står med krökt rygg och andas in bajspartiklar och kvlaster från sängarna:)))))


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha.. vi fick oxå tillbaka.. patric 211kr.. jippi.. vi har råd att dela en familjepizza på hela familjen.. hehe

2008-04-03 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0