Algaspel, spya och värme

Hejsan, nu var magsjukan här IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Åkte till jobbet imorse, lämnade alla barnen, kom till jobbet och där i jobbtelefonen ringde det från Mirandas dagis, jag visste direkt att det var nåt:( Miranda hade kräkts två riktiga kaskadspyor över hela sig själv över deras soffa mm:( Lilla snuttan, satt mig i bilen och gasade hem i världens fart, hämtade pojkarna med:)
Har haft en lugn och jättemysig dag idag, förutom den gången Nanna spydde ner hela sitt hello kittytäcke, men iallafall så tände jag 17 ljusi vardagsrummet, kröp ner brevid Miranda och där låg vi sen och snarkade båda två:) Vaknade av att svetten rann, damn vad varmt det var.
gjorde jättegod middag idag fiskgratäng och pottis,mums barnen åt som hästar
är så in i nordens sötsugen nu...mums en bakelse ala Lina hade inte suttit fel nu
På eftermiddagen så har nanna vilat lite till då passade jag och robin på att spela algaspel, tjuv och polis) mydigt:>)
näää nu ska jag göra annat
puss

visst är min design snygg, min kära bror har knåpat med den:))

Kommentarer
Postat av: Patric

Tror alla är avis på din fina blogg nu :p

2008-08-19 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0