Dravvel

Sitter här efter en usel natt, har vaknat cirka femhundraelva miljoner gånger...suck

Somnade ändå ganska tidigt efter en trevlig kväll med familjen och brorsan med sina barn:)
Patric är så humorfull, haha och han är så bra med barn:)Vi skrattar alltid så mycket :D samma med min lillasyster Lina

Idag ska alla mina barns inklusive min egna garderob rensas ut, jag har ju fått en hel påse med snygga kläder från min lillasyrra:) dieseljeans och armanijeans fick jag bland annat:) så nu kan jag gå runt och schteeka;)) hihi inte varje dag jag bär märkeskläder, jag är alldeles för snål för att unna mig tusenkronorsbyxor.

Nu är Sanna på plats i Marbella, fasen vad häftigt:)) kommer bli spännande att följa hennes vardag nere i spanien på bloggen

Idag så är familjen Roxbäck/Arthursson hemma:)jihaaaaa, vi ska väl ta oss en lite fik tror jag nog:)♥
Mirandas ögon lyser när jag säger att Krille och Angelica och Mimmi är hemma nu:))


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi kul att du gillade kläderna :))puss

2008-08-09 @ 16:57:32
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för en härligt underbar kväll, mitt hjärta:-)

2008-08-09 @ 22:31:45
URL: http://underbaraangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0