Fix

idag har vi fixat som fasen hemma hos min lillebror, blev så jädra snyggt,  gjort i ordning halva framsidan,uterummet baksidan osv, sen har jag och Angelica fixat iordning i vardagsrummet, har tagit med skitsnygga tavlor, min stora svarta matta från ikea , en filt,  blockljus, en silvervas, en porrig silverkudde;), Angie tog med en skitfräck lampa som vi satte i vardagsrumsfönstret, en svart duk , en buddah och lite pottpurri, gjorde helt enkelt om vardagsrummet stilrent och fräscht och mysigt:) Har lite kvar att ordna med, flytta en bokhylla osv:) ska bli kul
tog bort gammalt kraffs, gardiner mm, nu måste vi bara hitta en snygg soffa till honom med:) sen är det tipptopp:)
Ska hänga upp den indiske lyktlampan till honom nån dag med, vi vet precis vart den ska sitta:)haha nu tar vi över:D
la tre stoora svarta myskuddar på hans säng istället för några små, plus två svarta myskuddar i soffan
ja jezuz vad fint det blev:)verkligen skön stil

Idag ska vi hem till krille och Angie och ha göddekväll, Patric jag och alla barn:) whippieee

Har varit en mysig och skojig dag idag:)

Hoppas ni andra får en trevlig kwäll för det ska jag ha

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tjingeling gumman!



Ja det är tur att vi har dej ,som hjälper Putte så mycket. Du är guld värd.



Puss och Kram från Mammi & Pappi håller med.

2008-08-16 @ 17:16:11
Postat av: Anonym

Du är bäst <3

2008-08-16 @ 19:11:07
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: mammi

fina bilder...

2008-08-17 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0