hahah

patric säger:

Bra start på morgonen.. 5:00 - Kajsa skriker från sin säng. Jag går dit och lyfter upp henne och förstår att hon har bajsat för det liksom rinner bajs ner på min mage och ner i hennes säng. Springer iväg och ställer henne i badkaret och duschar av henne och mig, samt tar på henne en ny blöja.


patric säger:

Sedan lägger jag Kajsa i min säng med en halv flaska välling som hon dricker medans jag följer bajsspåret tillbaka till hennes säng och börjar torka bort all skit. Hinner nästan klart, när jag hör att kajsa börjar spy. I min säng. Lägger bajspappret i ett hörn och grabbar tag i kajsa samt kudden hon ligger på och ställer henne i badkaret, duschar av. Byter blöja. Igen.


patric säger:

Denna gången lägger jag tillbaka henne i hennes egna säng och fixar sen bort det sista bajset från golvet och pustar ut. Då minns jag spyan i min säng. Yahoo.. Får börja torka upp begagnad välling från lakanet som den städerska man är (eller iallafall känner sig som), och då vaknar Kevin som har legat jämte mig i min säng, och börjar fnissa. Vafan är det här för mobbing?

min bror har så underbar humor, han skriver så kul:)

igår fick jag en stoooor klädpåse av min kära lillasyster:)) jättefina kläder
jippieeee:))jag blir så glad när jag får ärva lite♥

igår jobbade jag , sen kom Sanna hit på besök i måånga timmar vi hade jättemysigt, pelade fotboll med barnen, sen övergick det till volleybollskrattade som tusan:) sen satt vi lite på en fil i det härliga sommarvädret och drack kaffe och tjöta:) rengjorde kaninis bur , Bernice är modig som tusan hon bara grabbar tag i ninisen och sätter på han kopplet,
sanna försökte lära han att hoppa över hinder, men han var ett hopplöst fall:)
sen körde jag hem sanna då passade vi på att köra förbi mommo och moffa en sväng, Kajsa var där med, lilla goingen, fick massor av fina saker från mamma med, saker som en annan tjej skull ha men ack.....

imorgon är pancho hemma, ååååå jag saknar henne så mycket:))

 idag ska vi hem till Sanna med familj på avskedsfika, snyft
men fasen viloken stark tjej hon  är, det är ju så att många bara drömmer om att åka i väg mn får aldrig tummen ur.




Nu ska jag dra med mig underbara Bernice ut på en morgoncigg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0