Hej

För det första du anonyma lilla Hanna, att jag lägger mig i det är väl knappast någonting du behöver fundera på, frågan är vad du har med detta att göra, är det du som går omkring och ser två oroliga barn, eller ställer upp när den som borde det skiter i det????? Ja man kan ju undra vad man har med det att göra LILLA du................................................iq fiskpinne har du hört talas om det?

Och Jennie  man kan ju undra varför vi ska ringa dig,  alla vet ändå vad du har gjort och gör, det är du som håller dig borta från allt,  skäms du eller? för det borde du göra..
Om du har nåt problem med nåt så kan du ringa mig, det finns INGENTING som jag skriver i min blogg som inte kan stå för!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och jag skriver vad jag vill när jag vill och hur jag vill...................................................................För du beter ju dig HUR som helst, NÄR som helst och med VEM som helst.......
Lilla "svärmor" hälsar hon tar gärna ett samtal, ring du dit..

puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0