Lite av varje

hej hopp, sitter här med lite hårfärg iskallen ,får hoppas jag inte blir flint nu bara men fi sadan vilken utväxt jag låg inne med, testar nu en färg som heter nåt med diamantblond, får se hur det blir:)
Robin somnade innan han ens hann med sin lilla smörgås, förutom ett litet musabett:( men han fick i sig lite fil och flingor innan iallfall.
Lägger in lite kort
Möblerna fick miranda av mormor och morfar när hon fyllde år, världens sötaste!!
Skorna fick hon av Sanna,Sofie Karin och Lasse

puss




Angelicas mördarkanin!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå angis kanin ...jag /chrille.. har gett den till dig å d e fult å ge tillbaka gåvor ..

2008-08-18 @ 19:14:30
Postat av: Patric

Men det är väl helt ok att grilla gåvor?

2008-08-19 @ 08:07:37
Postat av: Anonym

Åh, vilken fin design :) Vem har fixat den? Puss

2008-08-19 @ 09:47:46
URL: http://missbjorklund.blogg.se/
Postat av: Patric

Den har världens bästa bror (jag) gjort, Emma. :)







Hur är det med miranda förresten? Hörde hon var sjuk?



2008-08-19 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0