Love is in the air:)

Hejsan hoppsan fallerallleraaa:))) Är så glad över att vara hemma i mitt mysiga hus, med min älskade familj:))
Idag har barnen varit med Björn på brunnsbergs lekplats, och jag har jobbat:/ fuskigt..

Men nästa vecka är jag leeeedig, ska bli helt underbart, bara mysa med barnen och ha det gött:))
vi har väl kanske en liten plan på att åka på en liten tripp nånstan:)
 
Mina arbetskompisar är så söta, glada och goa:)
 helt appropå ingenting:))

Nu ska jag göra middag...KURR


Lina glöm inte att du lovat mig ett bak:)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa vecka blir det storbak på ymergatan! :D

2008-08-05 @ 15:56:02
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: emma

Ja om du vill får du gärna göra det :). Vem hatar du? Pöss

2008-08-05 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0