Mickey Mouse club

Ja snart har vi många nya kanaler, i november får vi massor av nya, det ska bli kul:) kommer inte ihåg vilka vi får men jag hoppas vi får tv 4 fakta, det verkar vara intressanta ämnen där.

Idag ska vi hälsa på nannas dagis, på måndag börjar det ju igen efter deras sommarlov:) skönt när man får igång alla rutiner igen faktiskt:) jonte ska börja på simmis två dagar i veckan nu:) Nu är det Crawl och fjärilssim som gäller, men duktig som han är så tror jag han fixar det galant, Robin vill vi sätta in i simskola han med och gärna fotboll, men jag vet inte om han för för liten.
Idag ska Bernice åka hem, nu skahon bo ute på Ringhals när revisionen startar:/ sorgligt men kul för henne:)Hon ska bo med sin kompis på hotellet så det blir nog perfa.

I helgen jobbar Björn:/ trist

Idag har ja fått min lön:) Blir inte så många kronor med tanke på att jag haft obetald semester med:/ men wtf

Näpp puss på er

hade 400 sidvisningar igår? damn

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha shit, va många besökare :D Blondinlinda får du väl döpa om dig till (med tanke på blondinbella alltså) puss å kram saknr dig :(

2008-08-15 @ 09:46:52
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0