hej alla min nya läsare, välkomna:)

Allt handlar inte om DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!, inse det nån gång din fullfjädrade egoist, att du och Patric har gått isär, jag kunde inte bry mig mindre men som sagt det är dina barn som blivit lidande, alla dina barn......En hel sommar har du ljugit och svikit din familj.det sätter spår hos barnen fattar du inte det???Ja Du löser säkert allt jättebra bara Patric dansar efter din pipa så......
.jaja nu vet du nog vad jag och alla andra tycker..
Nog om detta jag lägger inte ner mer energi på det här nu....

Igår hade jag fullt med barn i stugan:) Angie passade först alla barnen när jag jobbade, sen kom Nicole, Love och Danne hit och lekte, jag, Nicole, Robin och Miranda pärlade och sen strök vi pärlplattorna:) kul med pyssel..
Snart ska jag hem till min kära mamma och träffa Lina och Chris innan de åker hem til örebro,
är nyduschad och fräsch nu , puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0