Surr

hihi vad gulligt, Kajsa kallar miranda för Lalla:))
 Idag ska vi hem till Patric och fixa iordning lite på framsidan och fixa alla stenar på baksidan mm :) kommer bli kuligt. Min bror är så rolig att umgås med,
Vi har en liten plan på gång om några veckor om allt vill sig väl så drar vi till Danmark, Bakken vi,Krille och Angie ,Patric och alla barn:) ska bara leta upp nåt bra boende med:) kommer bli så kul.
Har ni aldrig varit på bakkens tivoli så åk dit för det var så mysigt och häftigt:)

Igår var jag en snabb sväng på stan, skulle leta efter en typ Nikedräkt till Jonathan men hittade ingen varken på Intersport eller Team sportia, jaja strunt samma var in i alla affärer typ men det endaste jag hittade som jag bara var tvungen att köpa det var klänningen och byxorna som miranda hade på sig på de senaste korten, sen köpte jag en hårfärg med, gulp.....

Igår flög det en luftballong häröver, de kastade ut hattar till barnen som sprang efter:) Robin och Jonthan lyckades fånga varsin:)
hihi här kommer bilder.Tyvärr inte på luftballongen

fredagsmys



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh cheeseballs! slurp

2008-08-16 @ 19:12:37
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0