Foton

Jag älskar min blogg, den är verkligen gullig:)

Igår var jag och Nanna ute på en långpromenad, klippte lite dahlior från våran trädgård, gick förbi till mommos grav satte blommorna där♥  massvis av myggor var det där hihi kändes som i norrland på nåt vis. Sen gick vi vidare till min lilla mor, hjälpte henne att handla sen gick vi hem, pojkarna och Björn hade precis kommit hem från simhallen:)
Vilade lite, sen kom Patric med barnen hit, traskde sen hem till föräldrarna för en grillkväll.
Supergod mat,grillad fläskfile, potatisgratäng, sallad, sås, färskt bröd:)MUMS
efterrätten åt vi äppelkaka och vaniljsås, mumma
Mätta och belåtna gick vi ut och tände en eldballong eller vad det heter, sen gick vi hem, pojkarna cyklade ,Robin kraschade rätt in i en stor häck:)men han klarade sig oskadd:)
Tog massor av fina kort med Tomas kamera igår, ska dit idag och sföra över dem på en skiva. lägger in korten ikväll.

Idag ska vi ner till Emilia och fira hennes födelsedag, mamma, tomas och patric med familj och så vi förståss:)
Jag och mamma ska ner till stan sen och se om vi hittar nåt snyggt till lillfröken. Nu blir ni allt avundsjuka va? :)

Skulle behöva städa lite med, här är ganzka rörigt:/

Min mamma är bäst i världen, bara så ni vet, där ligger ALLA andra mammor i lä;)

nu skickar Patric äver en del bilder från igår:9 ska lägga in n´ågra nu
pöss på käften

Miranda har så vackra ögon!!!! jag smälter

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kort..var bor ni nånstans? har länge funderat o försökt lista ut detta då jag kollar på din bilder=) haha kan du lösa mysteriet

2008-08-31 @ 10:35:45
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi ok då slipper jag fundera över det mera

2008-08-31 @ 14:18:17
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Anonym

väntar spänt på uppdatering av ditt spännande liv=)

2008-09-01 @ 16:28:57
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: sanna

vi ar 4 svenskar i min klass, sen ar det ytterligare tre svenska i en annan klass..

2008-09-01 @ 17:35:55
URL: http://lillasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0