2008 going 2009

sista dagen detta året

Idag ska vi bara ta det lugnt med familjen, min bror och hans söta små barn ska fira in det nya året med oss, ska försöka laga nån go mat och nån go efterrätt, titta på tv och ha det gött:))

Igår spelade jag tvspel med barnen, jag och robin spelade Yogi bear:)) kom till värld nio, sen dog jag...suck...orka börja om från början när det är  4 världar på en bana eller vad det heter, hihi kommer ihåg när jag var hemma hos Sanna och Sofie och var barnvakt då spelade vi jämt Yogi bear:))hihi surfing usa:)
spelade sen zelda med Jonte:))KUUL mitt absoluta favorit spel genom tiderna♥

Sanna var här en sväng igår, alltid mysigt att träffa min lilla Kuss:)
städade även tvättstugan, damn vad mycket skräp vi kastade, typ tvåhundra pennor som inte funkade mm, skönt att ha det gjort:)
nu är det tipptopp därinne, ska röja lite gamla leksaker och annat bös från pojkarnas rum tänkte jag:))


Nä nu ska jag se på Peter och Petra med lilla nanna

puss och kram
och ha ett riktigt gott nytt år allihopa

kram och puss

förrestern snart ska jag och Björn på opera i göteborg, Mary Popins, fick det i julklapp av  min svärfar och Annemaj det ska bli spännande, har aldrig varit på opera förr:))

jag

saknar dig!!!!!!!!!!!!!♥



Nybadad Rocko i september


Vila i frid lilla Rocko

Kommentarer
Postat av: Angie

ååhh vilkea fina kort, lilla majlis o lilla rocko!

Hojja, skönt med ett nytt fräscht år!!Kram panch

2008-12-31 @ 11:25:30
Postat av: Anonym

göt nytt år ..sucker =)

2008-12-31 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0