WHITESNAKE

Japp i onsdags var jag och min älskling på skandinavium för att se Whitesnake:)) Var först hemma hos Bea och förfestade, en kille som heter Peter och en tjej som hette Lillevi var oxå med:)) grymt skrattigt och kul hade vi,  alla blev "smått berusade" hehe efteråt gick vi till Dubliners, sen tog vi taxi hem till Bea:) sen traskade jag och Björn till uthyrningslokalen vid halv tre tiden..

barnen sov hos mormor och morfar och det hade gått bra såklart:))

Vid fyra i eftermiddag ska vi på julbord i göteborg, , ska bli mums...  http://www.radasateri.se/

kram och puss 



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha linda drack du alkoholhaltiga drycker? årets skräll! haha, kul att ni hade de bra :) Man behöver komma ut lite ibland som småbarnsförälder och få lite tid för sig själv:) jag å sanna tänkte traska förbi i morgon om du r hemma, men vi ses sen . pusss

2008-12-19 @ 17:00:38
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0