Besynnerligt

Fasen vilken karusell jag hade igår, först vaknade jag småtjurig får skylla på pms, sen så gick jag till dagis med Mimmi, funkade bra igår med, innan dess öppnade jag och björn våran sluträkning på elen som var på härliga 4835 spänn GRRRRRRRRRRRRRRRRR, jävla skit alltså

mor min kom hit och hälsade på, sen for vi vidare till Karin och vidare till Mormor, hon är dålig:( så jobbigt att se, saknar henne som hon var i början när hon bodde här, då satt hon och skrattade och skämtade. Vi var där i några timmar.
Sen hem äta lite middag, sen for Björn och hämtade upp Krille med familj de skull till borås på hockey , angie övningskörde men de hoppade av hos krilles syskon i Kinna.

Iallfall så när vi åt kvällsmat så åt Miranda fil och flingor varpå hon fick för sig att kasta fil rätt i min panna och i Jontes huvve+på gardinen..morr men jag fick kväva mitt skratt när jag tog bort tallriken och bannade henne lite, till råga på allt så satte jag havregrynsgröt i halsen hahahah jag hostade som en tok, värsta stressen vi matbordet, hahaah Robin och Jonathan tittade storögt på mig när jag tårögd och röd i ansiktet försökte hosta upp gröten:))

får mig att tänka på nyårsafton hemma hos angelica, när jennie satte en fet godis i halsen usch hemskt.
Angelica trodde att jennie skrattade när hon i ett förtvivlat försök pekade på sin hals och vek sig dubbelt, angelica skrattade tillbaka och gick ut och rökte, tur som var fick jennie upp godisen själv, sen kom hon ut och sa tack typ för ditt försök att rädda mit liv:)hahahahahaa
Idag ska jag till dagis mellan 9-11, idag ska jag inte vara med ute skönt att slippa stå och frysa på gården hon bryr sig ändå inte om mig när vi är ute:)

puss oc h krma


Kommentarer
Postat av: liners

ja stackars mommo. men förstår att hon ger upp, de är ju inget liv att sitta där och glo och inte kunna röra sig. usch. kul att det går så bra med miranda på dagis tycker jag :) *puss*

2008-02-07 @ 13:37:37
Postat av: soffan

stackars mommo måste ner fort när jag blir frisk igen.. uscha uscha..

2008-02-07 @ 21:26:54
URL: http://lillasoffi.blogg.se
Postat av: Angelica

HAHAHA gröten i halsen!!!åpuss gumman

2008-02-08 @ 19:03:34
URL: http://underbaraAngie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0