Blogg

godmorgon:) hoppas alla sovit gott:)
igår var vi som sagt på Ikea, tyget jag skulle ha var slut, suck, men ska dit den 20 e igen och då ska jag ha tyget!!!!!!
men köpte en lång gardinstång och nya glas och några lågenergilampor iallfall.
Barnen var hos sin kära mormor, de hade haft supermysigt, fikat varit på lekplatsen och spelat roliga spel:))

Angelica körde ju som sagt igår, fick hindra henne från att köra mot trafiken en gång, jag skrek sväääng inte häääär!!!hon han väja till rätt sida vägen som tur var, fjooooo, sen så trodde jag att hon skulle köra över en kille på övergångsstället med, det trodde Angelica med men han stannade som tur var fjooo igen... men annars gick körningen bra:) ja just det när vi skulle köra ut från Ikea så tänkte hon köra mot trafiken ännu en gång:)men hon hann även denna gången svänga till rätt väg :)hahah nervvraket satt bak i bilen, försökte lösa korsord men hade lite svårt att koncentrera mig, jag hade en låt i hjärnan med aaa aaaa staying alive:))hihi
men vem är inte hispig när man kör i göteborg? annars kör hon som en dans på rosor mitt lilla hjärta:)
snart är det dagistajm för Mimmi, mellan 9-12 idag, Jonte ska till tandis halv tolv så mamma ska ta honom dit, Björn är i Oslo med mandus:) gillar inte att be om tjänster för ofta, mamma vill ju med ha lite fritid såklart, men som sagt jag frågar inte ofta om hjälp:)) vill ju klara mig själv:))

hur kul är det att få mens när man inte har bindor eller toapapper hemma??????fick ta en udda socke och ha som binda:)ja jag slänger den sen....hahahahahhaha äckligt? jo jag vet, men mjukt är det iallfall, måste till affären!!!!!!!!!!
nä nu ska jag gå till dagis sen ska jag hem och städa med hög musik på, lite Bob Marley tror jag det får bli, den gammle räven:)
puss


Kommentarer
Postat av: Jennie

Narr!

2008-02-12 @ 09:13:00
Postat av: sanna

Du är den sjukaste!

2008-02-12 @ 10:45:58
Postat av: Sanna

Länka till min blogg föresten, jag har länkat dej :)

2008-02-12 @ 10:46:43
Postat av: Angelica

HAHAHAHAHAHA aaaa staying alive HAHAHAHAHAHAHAHA jag skrattar ihjäl mig!!! Du är bäst! pusspuss

2008-02-12 @ 18:29:10
URL: http://underbaraAngie.blogg.se
Postat av: Soffi

Hahaha den var det sjukaste jag hört. hahahahahah. Socka som binda? Men man tager vad man haver, inte sant?

2008-02-12 @ 19:05:02
URL: http://lillasoffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0