Ikea here we cooome:)))))

Idag ska Panchie övningsköra till göteborg så vi tänkte hänga med och svänga förbi Bäckebol Ikea, ska ha lite tyg och en gardinstång, allt vad ekonomin tillåter efter den här fasansfulla antishop månaden, damn vi är så broke, ok ska inte klaga det finns de som har det värre, men ändå, hur kul är det? jaa vi har iallfall betalat räkningarna och handlat mat:)
ska ta bort garderobsdörrarna på övervåningen och sätta en skena i taket med ett svinsnyggt roligt tyg på:) gängorna på min dörr är nämligen pajj så detta blir en cool lösning:)Så när vi mätt färdigt tyget ska jag åka till Stina så får hon sy tre bitar:)

Här hemma i stugan ekar det, inte ett barn hemma:/ jag längtar som en tok efter mina guldklimpar, men ska hämta Mimmi klockan tolv så det är ju inte så värst länge till:)
idag var hon så söt, jag satte på henne svarta byxor med pärlor på byxfickorna, en en blåvitrandig hello kitty tröja och en supersöt hemmastickad korallfärgad kofta, sen så två söta toffsar i håret:))hon såg verkligen härlig ut idag:) my baby aaaw
helgen som varit har varit härlig förutom magsjukan , men det kan ni läsa om i min kära Angies blogg.

Kanske skriver mera senare

puss och kram och var rädda om er:)

image18image19

Några av tygerna jag har att välja mellan:)

Kommentarer
Postat av: sanna

Mimmi är världens gulligaste tjej!

2008-02-11 @ 12:38:50
Postat av: lina

aaaw lilla mimmsan :) Tycker de första tyget var görfint :) Du är så kreativ så :D

2008-02-11 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0