Ikea:)

zippedidooodaaa, där var jag och Angie idag med FYRA ungar, daaamn!!!!!Jonte och Emilia hade myror i brallorna, hahaha jag och Angelica var genomsvettiga,  men jag fick iallaall köpt mitt härliga blomtyg:) sååå dailigt så
till angie så köpte vi hennes födelsedagspresenter från morsan,Karin och oss, sviinsnygga tallrikar, bestick, glas både stora och små och nåt ljus:)ja just det två superläckra skålar en turkos och en limegrön, men klanten själv som hon är så kraschade hon båda skålarna när hon svängde bilen, men vi ska snart dit igen mååååste köpa en så läcker rosa glaslampa där:)) skulle köpt den idag men den var sluuut.......
iallfall så mötte vi min svärmor där så vi blev ditbjudna på fika, och vi for dit en sväng, det var trevligt att hälsa på


Imorgon biti packar vi simmisväskan och far till borås badhus, Mimmi ska vara hos mommo och moffa, hihi lilla busan, hon hade gäärna fått följa med om det inte var så att stackarn skulle börja frysa på en kvart, sen är hon snorig med, men hon får det nog alldeles underbart hemma hos sina bästa vänner;) det var länge sen hon var där nu.

Hahah Jonathan satt och viftade på sin fot innan och så plötsligt sa han fnittrandes att: kolla  min fot har damp, jag bara oookejj:)hahahahahahaahah
har kollat på livet som Rosa med den är så charmig:)

nu ska jag lägga mig och gosa med mina galna ungar:D

♦Sluta aldrig hoppas

Sluta aldrig be

Sluta aldrig drömma

Under kan ju ske♦


Kommentarer
Postat av: Emma

Hhih, vad galna ni är :) Träffade din lillasyster i dag, suuper skoj. Fasen va sköj att åka till borås badhus :D

2008-02-23 @ 20:59:39
URL: http://emmaenvis.blogg.se
Postat av: lina

min fot har damp. haha :D

2008-02-24 @ 11:57:23
Postat av: lina

förresten tror ja såg den dära rosa lampan idag som du vill ha. om det är en nyinkommen. typ som en glasburk med en glödlampa i? den va jättesöt.

2008-02-24 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0