jag

idag har jag äntligen träffat min mamma, det var på tiden efter all magsjuka och skit, fan man vågar ju knappt gå ut bland all jävla smitta som verkar kretsa runt runt runt runt, usch

iallfall så var jag mamma och Karin nere hos mommsen, hon är verkligen dålig nu:( lider så med henne, hon sitter där fångad i sin egna kropp eller hur man nu kan beskriva det, hon sover mest hela tiden och hon kan inte styra sin "friska" hand mera, idag tappade hon två glas när hon försökte dricka, mamma fick mata henne idag sen ser jag i hennes ögon att hon  har förlorat livsglädjen och det är inte konstigt för fy fan vilket öde,  satt en stund innan mamma och karin kom och tjatade lite men hon verkar vara lite borta i en annan värld, sen kommer hon liksom tillbaka igen, jag saknar min mormor som hon var förr så det värker i hjärtat på mig, jättejobbigt att se en levande människa förvandlas till nån sorts Zombie som ger upp kampen om livet varje dag som går, lilla mormor .
jag åkte därifrån med sorg i hjärtat idag och tårar som brände bakom ögonlocken. Varför ,varför kan man ju fråga sig vem förtjänar ett sånt öde?

Hämtade barnen i skolan och dagis sen vidare till Katrin för hon hade massor av kläder till Jonte, aldrig fel med lite kläder i dessa fattiga tider.
Björn är i göteborg på företagsmiddag eller vad man ska kalla det, blir nog teater efter det:)kul för honom:)
Jag ser fram emot morgon dagen iallfall, först kommer mammsen hit och fikar för hon saknar barnen som tusan, det var flera veckor sen de sågs, igår så när vi kom hem från simmis så satt Jonte och tänkte så frågade jag honom vad han funderade över då sa han jag saknar mormor, så jag bad honom ringa och säga det, mamma blev jätteglad:) men Jonte är en väldigt omtänksam person faktiskt:) iallfall sen kommer artur och Roxy hit:))))))
jaja nu har jag inget mera att förtälja, ska väl sätta på en harry Potter film snart och sätta fram barnens fredagsmys, lite chippe och ostbågar:)
 ha det bäst//Linda

image14
image15image16 skum bild!!!!!ser verkligt ut

Kommentarer
Postat av: Angelica

stackars majlis:(( Jag längtar med till imorgon, det ska bli så härligt:)))KRAM hjärtat!!!

2008-02-01 @ 19:52:01
URL: http://underbaraAngie.blogg.se
Postat av: lina

jag saknar också er!

2008-02-01 @ 21:01:40
Postat av: jennie

kram på dej

2008-02-02 @ 12:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0