Linda

Godmorgon gott folk

gårdagen började ju sådär......Angie min vapendragare kom hit och hämtade upp mig, for ner till stan och gick in på banken för att hämta ut pengar, jag har lyckats slarva bort mitt visakort nånstans härhemma....iallfall så när jag kollade vad som fanns på kontot så stog det typ 5.50..........hur kul var det??min pengar är försenade en vecka SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!men men vad är en bal på slottet? så vi fick åka hem till mig  där jag småtjurade med lipen i halsen, fasen med, jag som tänkte köpa lite allahjärtansdag presenter till mina härliga barn ...bajs me..men men jag gaskade upp mig efter många om och men:)
Lagade lite middag sen kom mor min hit , för hon skulle följa med Jonte till simmis, eftersom Björn bowlar på torsdagar, hon var förundrad av att han var så bra och racersnabb på att simma , min lille fisk, han har verkligen talang för det här med simning:))

Fick fina blommor av min kära sambo igår:))blev så glad:)
Låg och tänkte på mitt blivande jobb igår, är sååå nervös för utbildningen...GULP

Nu ska jag prata vidare med Angie i telen puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä, du är jätte vecker Linda :). Fasen va drygt, hatar när pengar är försenade :/.. Kramar

2008-02-15 @ 09:25:51
URL: http://emmaenvis.blogg.se
Postat av: lina

ååh fick du blommor? eller hur blir man jätte jätte glad? KUL att du fick jobbet, kommer gå jätte bra!! :) puss

2008-02-16 @ 13:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0