shop til you drop

japp idag har jag äntligen fått shoppa lite.....fast bara ett shampoo, balsam,diskmedel och sköljmedel:// hur kul är det att vara fattig??? damn vad B det är!!!!!75 kronor handlade jag för:)haha
Dagis idag flöt på bra, hon struntar i mig och är väldigt intresserad av sina dagiskompisar och baka sandkakor det är livet:)
jag stog idag på dagisgården och småfrös med min ultraskitiga jacka fan jag skämdes, en vit jacka är ingen hit , Mirandas sandiga skor gör sitt om man säger så:)sen har jag spillt kaffe på med, måste tvätta den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har fått en förtidig allahjärtansdag present av angie idag, två superfina turkosa ljusstakar med nåt grönaktigt glitter på, superfina:)

Har varit nere hos dem och ätit flying Jacob, mums vad gott det var,sen åkte vi till Öb och nu är jag hemma som ni kanske förstår:))
 Nu skaj ag hämta upp Mimmi från duschen:) min ny7ponros

puss oc kram

Kommentarer
Postat av: Dragana

Det är inte kul att vara utan pengar. Hatar det..!

2008-02-05 @ 18:53:01
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: jennie

hehe, vi e med luspanka.. o det e läääänge kvar tills den 20:e

2008-02-05 @ 21:07:37
Postat av: sofie

vuxenlivet (fattiglivet) låter ju härligt, känner att man har mkt att se framemot, själv har jag shoppatr en tröja idag för 299 kronas ;) hihi

2008-02-07 @ 21:23:41
URL: http://lillasoffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0