Simmis

Burr vad man känner sig frusen när man varit på badhuset, hutter..
Jag Jonte och Robin beslöt oss för att sticka och bada, vi har en spelfri dag idag så man får ju försöka umgås med spelgalningarna så dom inte får abstinens;)hihi skojja bara..
Mimmi skulle fått följa med om det inte var så att hon gått och dragit på sig en förkylning:(
Nu sover Robin, han blev så trött efter badet, vi var där väldans länge idag, Jonte är ute och leker med Ludde och Tim,
 igår så tände jag 23 ljus i vardagsrummet, det blev varmt och skönt:) ska snart tända en laddning igen, AngiePangie med familj kom hit så vi satte oss och spelade plump och chicago, mysigt:)

Jennie du gör mig baksugen med din blogg!!!!!!!!!!!!!!

pratade precis med min mamma, hon hade varit nere hos mormor igår och som ni redan vet så är hon rikitigt kass:( jobbigt!!!!!!!!!!!

Nu ska jag byta en bajjblöja, charmerande va?

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

idag har jag bakat mer :)

2008-02-17 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0