SURR

idag har jag jobbat, härligt och roligt att komma ut bland folket i stugbyn:)
Hugrun ringde mig igår och frågade om jag ville jobba lite:) givetvis sa jag jaaa , Angie hämtade mig klockan halvsju sen brummade vi ut till Ringis med sommardäck på bilen, gulp . läskigt
imorgon ska jag jobba igen, kul när lönen kommer:)) ingen kan vara fattigare än mig just nu.....

fan jag måste sluta göra smilisar efter varje mening, det ser ju löjligt ut, nu var jag när att göra en lite smileygubbe igen...lite skadad, när jag skriver vanliga brev så sätter jag ofta en smiley där med....

svinkpppan ser ut att vara bättre faktiskt, är den sämre imorgon så sticker jag till premäris...suck.........

Jonte är på bowlingkalas:) han såg fram emot detta:)

Mimmi är sjuk hon snorar och hostar nåt grymt, stackarn, hon som skulle varit på dagis idag och allt, lilla gumman

Roin vill bara spela kort ,vi spelar skitgubbe :) fast han vill helst att vi ska spela 50 ggr om dagen ..

Nu har jag rensat Jontes rum, skööönt, Robins rum röjde jag i igår, Mimmis rum ska jag nog hinna med idag, vad mycket skit man samlar på sig alltså

fan vilken ointressant dagbok jag skriver idag , kanske alla dagar? hehe

puss och lek  keke rek (gotlänskt) hahaha

förresten så hade jag beställt en tatuering av en svinsnygg älva av en tatuerare i väröbacka men han ringde aldrig tillbaka, gubbe..nu ska jag boka tid i göteborg hos Heidi Hay, hon är otrolig på att tattuera, men väntetiden är låååång men som sagt
den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge
älvan ska bli snygg på mitt benL:))))et är typ en älva som håller upp händerna, med nån sorts japansk körsbärsblomma bakom..
eller så skulle jag vilja tatuera in nån sorts gudinna på vaden typ guodalope:)
ja den som lever får se

image22

Kommentarer
Postat av: Angelica

nej, jag älskar dina bloggar, de är inte iontressanta! puss ses mes ;-) förresten vad betydde d gotländska??!puss

2008-02-19 @ 18:18:32
URL: http://underbaraAngie.blogg.se
Postat av: Anonym

puss och lek et en rek. ahahha :D jag tycker om att läsa om din vardag:)

2008-02-19 @ 23:12:56
Postat av: Emma

Jag är oxå sviiiin pank :/ Det suger get pung vill jag lova !! Kul att du har fått jobb, själv ska man ringa idag. JAAA! :/. Du skriver alltid roliga bloggar kusinus :D Puuss

2008-02-20 @ 08:39:56
URL: http://emmaenvis.blogg.se
Postat av: Jennie

haha.. dagens höjdpunkt är när Lända skriver blogg :)
jag gör oxå smilys hela tiden.. jag hatar dom!!

(först skrev jag höjdpung) haha!!
közz på pannan

2008-02-21 @ 08:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0