Svinkoppan=Spetälskan

ja jag har förmodligen fått en svinkoppa mitt på hakan, allvarligt hur snyggt och fräscht är det???
jag satt i bastun häromdagen och froterade mitt ansikte, då lossnade en skinnbit på hakan, jag bara ooookeeej vad nu? så vad vaknade jag upp med???JO en fet svinkoppa, bläääää känner mig som en spetälsk!!!!!!!!
buhuuuuu

Jonte är hos Ludde, Mimmi vilar middag och Robin har varit ute och åkt lite spark och räfsat löv med pappa:)
Angie Pangie var hit en snabb sväng med microcid som gick ut 2006, det är nån smörja mot svinkoppor:/ får se om den hjälper.......Impetigo heter det även, det är samma bakterier som halsfluss fast man får det på skinnet...suck!!!!!!

Idag har jag skurat ut kylen, fräscht ska ta sopskåpet med, det är inte lika fräscht.....

Ska rensa i barnens rum idag hade jag tänkt mig, efter promenaden som vi tänkt gå på:)
finns en hel del kraffs i barnens rum som de aldrig leker med,

Nu ska jag färga håret igen, få bort den gula nyansen hade jag tänkt:)

Puss och kram:)
Okej sprider sig mitt såhär så ballar jag ur....jag är rädd!!!!
image21
Jag skulle väldans gärna vilja ha en ny bakgrund i min blogg men vem vet hur man gör? alla har så snygga tycker ja..puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

USCH

2008-02-18 @ 12:19:44
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Angelica

men fyyyy inåt fan, jag tror jag spyr, blossar det ut så där på dig kan du glömma jag hämtar dig imorgon ;-D hahaha, puss hjärtat

2008-02-18 @ 18:47:00
URL: http://underbaraAngie.blogg.se
Postat av: Jennie

när isac hade svinkoppor så fick han pencelin.. o då hade han bara en liten p fingret.. åkt till doktorn din tok!

2008-02-19 @ 08:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0