AAAtjoooo

jädrar skitvecka, har åkt på en nysförkylning, suck!!!! men mamma har varit här idag och piggat upp mig:))hon hade köpt jättefina Milla-mockasiner till Miranda på gekås I love my mummi:) hon hade med sig ett stort glasspaket med till oss sjuklingar)
 Igår kom Sanna och lilla Lilly förbi och drack lite tee , inte hunden då förstås
annars har det inte hänt mycket i veckan, har typ suttit här i karantän eller vad det heter, börjar typ snart klättra på väggarna fan vad trååååkigt jag haaar!! AAAAAAAATjooooooooooooooooooooo Jag längtar så efter att umgås med folk och ha kul!!!! fasen vad osammanhängande jag skriver, yra hönan borde jag hetat här...
 Nu ska jag lägga mig i bäddsoffan däruppe med barnen och kolla på film hoppas alla får en underbar helg .pok  Ni måste kolla min kära Lillasysters blogg LudnaLina
BloggLudnaLinaJag och gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0