Britney Spears

jag lider verkligen med henne, stackars tjej. Hon får aldrig vara ifred, tjejerna som har skinn på näsan blir snabbt av med det när de kommer till Hollywood, de verkar leva i en låtsasvärld med överflöd av pengar, där det enda som räknas är ytan. usch inte konstigt att allt rasar till slut.

idag har jag haft en riktig bitter och tristessig dag, fram tills middagen vid två, då gjorde vi kotletter skysås och potatis, mums, riktigt gott vart det, efter det så begav vi oss ut på lekplatsen med alla barn, Mimmi satt och gungade i över en timme:) hon var så ledsen när vi gick in, skrek gunga i högan sky och la sig raklång på hallgolvet och grät, lilla snuttot.

Jag är så glad för att Miranda äter havregrynsgröt:) pojkarna har vägrat att äta det:)Har fått i henne lite katrinplommonpure idag med kan behövas för hon är stenhård i magen och gillar inte att bajsa:/

Morgon dagen ska Jonte på simmis det är väl typ det som händer,  har kanske tänkt om vädret tillåter vandra en liten sväng i skogarna häromkring;) får akta så jag inte går vilse, hehe

vad är en bal på slottet?
Jag vill ha pengar helst nu för vi är verkligen broke efter den ävla elräkningen på 4000 som sabbade allt!!!!!
nån miljonär därute som vill sponsra min familj med lite pengar? skriv till mig isåfall:))

nu ska jag lägga mig brevid barnen och kolla på Harry Potter tror jag
adios amigos, glöm inte :
efter regn kommer solsken!!!!!!!!
ROBIN
image17image18
Robin och Jonathan i svampskogen

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härliga bilder:)))Kraaam

2008-01-31 @ 11:49:48
URL: http://underbaraAngie.blogg.se
Postat av: linapina

"..hon var så ledsen när vi gick in, skrek gunga i högan sky och la sig raklång på hallgolvet och grät, lilla snuttot."

haha gullunge:) hon har iaf skinn på näsan :D

2008-01-31 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0