Brunpudding

Nu är vardagen här igen, barnen är på väg till skola och dagis bara Mimmi som ligger i soffan och tittar på Postis Per.
Igårkväll så var jag och my homie Angie på Hajen där vi fick ett litet skrattanfall,

Jag: men blodpudding, vad äter man till det?
Angie: men typ lingonsylt
Jag: men kan man inte äta brunpudding till?
Angie: ja det kan man
Jag: ja det kanske är gott
Angie:BRUNPUDDING vad fan sa du??
Jag :hahahaha men vad heter det då
Angie:Jag vet inte, jag kommer inte på vad det heter hahahah
Båda:Bruna bönor
sen skrattade vi så tårarna rann:))
jag menade bruna bönor och Angelica tänkte direkt på bruna bönor när jag sa brunpudding:)
hahahahahahaaha
kanske inte så kul för er men brunpudding låter ju lagom äckligt.

Igår vad min lillebror och hans fru här en sväng:))söta som få!

Idag händer det nog inte särskilt mycket som vanligt, ska väl förbered mig inför imorgon, gulp!!

kanske skriver mera senare
puss och kram
image15
image13

Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHAHAHAHA jag skrattade när imorse när jag tänkte på dina tåriga ögon och ditt kvävda asgarv:D

2008-01-28 @ 09:53:38
URL: http://underbaraAngie.blogg.se
Postat av: lina

hahaha brunpudding! haha

2008-01-28 @ 11:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0