For HELVEDE

som danskarna säger:)
 Jag är fylld av pirr, damn wish me good luck !!!!
hejsan nu är jag här igen efter en halvtimmes terror:) nä men jag har varit på en anställningsintervju på Ringhals,
som det verkar så får jag väl arbetet, fast man ska inte ropa hej förräns man är över bäcken:)
iallfall så bestämde jag och Angie träff ute i Bua med min kusin Frallan, han bjöd oss på lunch på ett mysigt litet hak i hamnen, jag och Frallan åt en gudomlig fläsk med löksås, mmmmmm och Angie avnjöt en god lasagne,
innan intervjun så hälsade vi i frallans och Jessicas nya hus, svin snyggt hade de hemma:))
nu måste jag kracha på soffan
gäääsp

Mormor och Robin 2004

image16

Kommentarer
Postat av: jennie

good luck =)

2008-01-29 @ 09:42:10
Postat av: lina

*sparkar dig i baken*

2008-01-29 @ 13:04:37
Postat av: Angelica

Vilken härlid dag det har varit ändå:)) Kram på dig hjärtat

2008-01-29 @ 18:41:11
URL: http://underbaraAngie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0