helvetes magSjuka!!!!!!

min lilla mamma har åkt på skiten nu, ringde henne imorse och skulle surra lite men hon kunde inte prata hon hade varit uppe sen halv 5 och kräkts och diareat:( jävla skiiit!!!!!!!!!

Vi kokade ägg till kvällsmat igår och Jonathan fick ett ägg som smakade verervärdigt, han tog en tugga och svalde den samtidigt som han sa fyyyyyyy jag spyyyr vilken äcklig smak, Björn undrade om det verkligen kunde smaka så illa så han smakade, och mycket riktigt Björn flög till vasken och spottade för ägget smakade värre än ruttet, och tilläggas skall att äggen var sk färska, ska köra tillbaka äggen till hajen så får de skicka tillbaka de till kronägg eller nåt för analys:)

ja fy fan vilken natt, min mage körde som fan igårkväll och jag hade skitsvårt för att sova, antagligen för vad som komma skall på tisdag, gulp, sen gick jag upp med jonte vid ett och tröstade han medans han låg med huvudet i holken och pratade med Ulrik, sen la vi oss ute i bäddsoffan och slutligen somnade Jonte och jag gick och la mig i sängen, då när jag precis somnat så vaknade jag av att Björn satte sig upp bar upp robin och gick och la sig i bäddsoffan, ja Robin råkade kissa typ i halva sängen, han drack typ tre glas med isvatten igår med typ 8 isbitar i varje glas:(( SUCK!!!!!! han kissar aldrig i sängen men men ....fi faaan vilken natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag orkar inte med alla sjukdomar , det tar ju typ kol på en...

Nu ska jag lägga mig i soffan och invänta mina liggsår som lär komma efter denna veckas pärs, jag har haft så tråkigt men samtidigt har jag varit så trött så jag har knappt orkat röra mig, har tilloc´hmed kollat två avsnitt av glamor:)

Kanske skriver mera senare , ha det bäst från Linda som ska rata ägg för all tid och evighet!!!!!
image11

Kommentarer
Postat av: Lina

Men fy faaaasen för allt!!

2008-01-26 @ 09:35:35
Postat av: Angelica

Jag ska med rata ägg!!!!!!!!!! puss o kram

2008-01-26 @ 11:53:01
URL: http://underbaraAngie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0