jädrars vad det stormar

inte orkanvarning men ändå, men när jag och Jonathan vandrade hem från simhallen var kastvindarna hårda som sten:)tur var att vi hade medvind:)
pratade precis med Roxy och Krille, de är nämligen barnvakt åt mina två minstingar:) Björn är och bowlar så han hämta upp dem på hemvägen:)
alla barnen satt och badade när jag ringde, det lät som ett helt zoo i bakgrunden:)
Miran har fått sin vaccination idag och det var INTE populärt, stackarn fast det går ju över så fort, vägde och mätte henne, hon är smal som en speta och lång som tusan
längd:86
vikt:10825, hon har bra aptit så det ligger nog i generna det där.men jag ska försöka göda henne extra mycket:)

image25
min två kärlekar på seatons kulle
image26
Miranda en sensommarkväll på getterön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0