Björketorps marknad:)

haha fick ett tips av min goda/kära vän Angelica♥ idag att det var marknad i Björketorp:) lät mysigt tyckte jag:)
Åkte dit, fick med mig Björn, mamma ,Tomas+ alla förväntansfulla barn:))haha så stängde marknaden när vi precis kommit dit://.snopet värre.....kul men det var typ några som inte hade fällt ihop sina stånd än så vi köpte varsin klubba till barnen:))sen åkte vi hem igen:)
grillade lite kotletter, potatisgratäng sallad och vitlöksbröd:) mums

nu ska vi se LAURA cROFT FILMERNA

Förresten miranda har ätit så mycket idag så när hon drack ett stooort glas vatten kaskadspydde hon över hela mig och i soffan...
men nu är vi nyduschade igen

hon mår bättre nu, det blev för mycket ätande för hennes del idag:/

hoppas alla har det bra nu ska jag se om jag hittar nån billig restresa:)) man kan ju alltid drömma

♥Lina om du läser detta så Ring mig♥
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0