Gränna

Tjohoo, magsjukans vindar är väl förhoppningsvis förbiblåsta ...Jabadabbadooooooooooooooooo

Igår planerade jag att vi skulle åka till Gränna idag och se hur man gör polkagrisar osv, sen satt jag och räknade lite hur många mil det är fram och tillbaka och kom fram till att oj 40 mil, hm och bensinen kostar typ över 14 kr, damn, det skulle bli dyrt bara för att se hur man gör polkagrisar, får bli en annan utflykt i stället tror jag bestämt:))

Nä man får se vart man hamnar idag

ha det så  godis
kram


Kommentarer
Postat av: A K

Var i Gränna någon gång när jag var liten och kollade polkagrisar...:P Lååång resa, men då var de ju billigare bensin...

2008-07-12 @ 08:06:26
URL: http://annakristinas.webblogg.se/
Postat av: pancho

äääääntliiiiigeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jippijajjjej!!!!!

Ha så kul idag vat än det bär!kam o puss

2008-07-12 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0