Morotskaka

 idag ska jag och Jonathan gå ner till stan och fika:)  Det blir nog Veras cafe, deras morotskaka är grym!!!!!

Ska bli mysigt att gå iväg bara vi, barnen behöver egentid med sina föräldrar ibland:) Han är så snäll min prins en omtänksam liten kille, love him to the moon and back:) ja självklart alla min goa barn:)

Har vunnit lite auktioner på tradera med:) en supersöt ny klänning till miranda bla, hello kittyörhängen osv:)

Idag har min honey fått lön, ska ge oss ut på present jakt nån dag snart
Jonte önskar sig en kamera och det ska han få, sen önskar han sig en kudde med:))hihi
Lillan ska få en dockvagn  bla:)sen hittar man nog en hel del annat med:)

Miranda mår bättre nu, Robin med, igår hade Nanna feber på 40,2 grader, usch det var så synd om henne lilla stumperumpan

Nu värmer jag lite soppa till Miranda:)



hoppas alla får en toppendag


Dagens ord: Ta hand om era barn, de är bara små en gång!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt =)

2008-07-10 @ 10:05:37
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Emma

Vad mysigt! Morotskaka, något man kanske borde testa?

2008-07-10 @ 10:15:19
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

leila har ett recept på morotskaka jag tänkte baka till dig någon gång, vet ju att du gillar :)

2008-07-10 @ 10:27:35
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Katarina

När du ska köpa kamera så kika in på www.prisjakt.nu

Där kan du jämföra olika modeller och märken och se vart de säljs billigast. Lycka till

2008-07-10 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0