STAR WARS LEGO -Köpes

Samlar på star warslegogubbar till barnen:) har många nu, men vill gärna ha Yoda med men fan han kostar 250 spänn på tradera, en liten fjuttig gubbe så söt men ack så dyr.
Ingen som har nån liten gubbe att sälja till mig? Vill även ha Anakin , c3po + några till

Jag tycker det är kul att samla på roliga saker, ett tag hade jag för mig att jag skulle samla på mera smurfar:)
Samlar på sanrio/ hello kitty prylar till Miranda med:)

Samlar ni på något?



Förresten var och fikade innan med Jonte, vi hade supermysigt och skrattigt:))

Åt varsin baguette, morotskaka:)) super god var den som vanligt, mätta som in i bänken var vi när vi gick därfrån:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0