Varsågoda

Jädrar  jag har masjuka, gaaah började med att kräkas lite på natten mellan lördag söndag, sen igår kväll bajsa jag lite vatten, jävligt nice verkligen...men idag känner jag mig mycket bättre, hoppas jag kan jobba imorgon eller på onsdag:)) jag måååste jobba nu känner jag, göra av med lite energi och tjäna lite stålars:)

I helgen sov Anna och martin över här:) körde lite i magen på kvällen så jag gick och la mig tidigt, men det gjorde nog inget för de var med väldans trötta.

På kvällen var vi iväg och grillade hos mamma och Tomas, mums, Patric och barnen var med oxå:)

Nu håller jag på att städa lite, här har sett ut som en tornado dragit förbi i huset...fjoooo..sweddigd

här kommer lite bilder
Dom är tagna med Jontes nya kamera, han är en riktig mästerfotograf:)

n go angie






Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh va fina kort :)))) FY FASEN för magsjuka... den vilda magsjukan som ofta härjar i vår familj är inte att leka med, så de finns ju något possetivt med att bo 36 mil bort;)

2008-07-21 @ 14:41:34
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0