Vad händer?

Hade så svårt för att sova inatt, ni vet när man har tusen tankar som bara strömmar genom hjärnan,

hörde att Putte och Jessica inte var tillsammans längre tex:(  sorgligt för de var verkligen ett jättefint par, saknar dom faktiskt:)
Sen lite andra saker som jag inte har lust att skriva här..............................................................................

Ska snart gå till min lille mamma med lite cigg:)

Nu ska jag gosa med nanna
puss


Dagens ord: Gräset är inte alltid grönare på andra sidan staketet!!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon!

2008-07-13 @ 08:41:34
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Angie

Länge leve torrisarna:-) Kram

2008-07-13 @ 15:04:06
Postat av: Anonym

så du känner dom??=)

hörde me att dom inte va ihop längre

2008-07-13 @ 15:08:45
Postat av: Anonym

jag som kommentera d sista=)

2008-07-13 @ 15:09:02
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0