2-åkersdagarna

igår var jag och hälsade på min kära vän jenny:) hon har ju flyttat till 2-åker och snyggt som in i bänken hade hon hemma:) Elias var ett riktigt charmtroll vill jag lova, Angelica ville ta med honom hem så hon kunde krama han hela dagarna:)
Nicole var söt som vanligt:)lilla gumman, hon är så go den tjejen

tog en promenad till ja vad ska man kalla det, evangemangen hölls, åt spunnet socker, popcorn och så tog vi lite lotter
jonte vann andra pris, en ostbågepåse:) Mimja och Nicole red på hästar:) stolta tjejer på hästryggarna:)

Nä nu ska jag surfa vidare, och se om jag hittar nåt boende på Öland eller legoland eller skara.... fasen vad svårt att bestämma sig
puss här får ni lite bilder på mitt hem och veckan som gått:)
mitt snygga draperi
barnens tvrum:))
våran nya tv:)
mina nya skor

Elias och Angelica:)Angie och EliasJenny och NicoleMina barn i tvååkerRudolf:)Mimja:))

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fina kort :))

2008-06-29 @ 13:44:05
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0