Dagissamtal

Har varit på Mirandas och Robins dagis idag på u-samtal:))
Miranda var en stark tjej, possitiv, glad och samspelt:))de tyckte hon var så go för hon går alltid runt och sjunger:)

Sen var det ju Robins u-samtal:)) älskar Carmen som jobbar där, hon berömde Robin jättemycket, han var en trygg,glad,snäll och possitiv pojk:)) hon sa att hon märkte på barnen att de kommer från en trygg familj att vi gett barnen så mycket kärlek osv:))hihi hon brukade ha våran familj som exempel , för hon tyckte inte att det fanns många familjer som fungerar så bra som våran:))hihi kan ju säga att jag kände mig stolt när jag gick därifrån. Jag har verkligen lyckats kan man ju säga:))

Men barnen kommer först i våran familj, thats it!!!!


pusss och kram

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis till den perfektta rollen=) jag måste verkligen suga som förälder för nåt så vackert har jag då aldrig fått höra=)

2008-06-24 @ 20:28:36
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det blir nog att hon får tandställning när hon är runt 12...tyvärr..hon är så rädd nu för o gå till skolan att barnen ska skratta åt henne..för hon ej har tänderna. men det syns ej när hon pratar.jag sa att dom andra har ju med tappat tänder...

2008-06-25 @ 08:37:03
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörde detta igår från mamma :))) Blev jätte glad! Ni är bäst!!

2008-06-25 @ 14:00:21
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0