Midsommarbilder:)


Min älskade syster och hennes söta pojkvän som hade förlovat sig på midsommarafton:)

solstrålen Kajsa:)

grillaskkoppen



jag och min dubbelhaka:)

Krille i sitt esse:)

min snygga mamma

Nanna med mommo och moffa:)

Min snygga bror

Far och dotter

min snygga svåger

Min morbror

Kajsa med farmor

kajsa med farmor:)

Isac Björn och Nanna

Nanna i gräset

Min fina bästa vän:)

krille och Mimmi

hihi

jag i krans:)

två söta tjejer

Nanna på studmattan

Moi

Min söta svägerska Jennie

två söta tjejer

Min kusin krille

Jag Robin och nanna

Patric, min bror

Nanna och Mommo


jag spelar fotboll med isac och Robin

Angie the gorgeous:)

Min lillebrors redskap till  den jätteroliga potatisleken:D

Björn som målis

lite folk

mor och dotter

Svärson med svärfar

Min kusin Alle

Syster och Chris spelar biljard:)

God mat åt vi på kvällen, grillspett,potatisgratäng,mögelostsås,sallad:)

Linas smarriga cupcakes:))


Den supergoda rabarber och jordgubbstårtan:))


Detta var lite av bilderna från igår, Tyvärr har jag  ingen bild på min största son för honom såg jag knappt skymten av igår, han och Simon satt och spelade:)

Kommentarer
Postat av: Pancho

Vicka fiiiina bilder=0)Puss o kram härrttat

2008-06-21 @ 09:55:04
Postat av: Pancho

hahahahahahaha angie the georgian, jag är ju skelögd där hahahahahahahaha!!puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssssssssssssssss<3

2008-06-21 @ 10:31:49
Postat av: Jennie

fina bilder från den kalla midsommar'n! közz

2008-06-21 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0